23 Juli

Hej!
Det var längesen jag skrev här, för jag har inte kunnat ladda upp några bilder.
Blir ingen bild idag heller dock, men kanske snart!
Idag har jag vaxat min systers ben, det var mycket spännande.
Enligt mig blev det dessutom väldigt snyggt! (Ja, så snyggt som det blir när man vaxar: rött, mosigt och kladdigt, du vet)
Hon tyckte nog inte att jag gjorde ett särskilt bra jobb dock, men vafan,
det är ju inte så att jag gjort det förut direkt.

Jag har jobbat också vilket var jobbigt eftersom att jag inte sovit mycket alls de senaste nätterna,
men även det gick helt okej ändå!
Blev jättearg för att jag blev blöt i rumpan utav cykelsadeln påväg hem,
men när jag sedan kom fram och till min stora förvåning fick en ny (begagnad) cykel,
förändrades mitt mood med en gång! Så himla nice.
Ska cykla på den imorn till jobbet, kommer gå supersnabbt!

Nu är jag skitvarm och ska strax orka gå och borsta tänderna och lägga mig för att sova,
jag är så djävulskt trött! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0