inni í / inni út

Såhär blev det!



och en närmre bild av själva kollaget:



Vet inte än om jag är nöjd eller ej. Framifrån ser det inte klokt ut, men från sängen är det rätt nice. Synd att resten av rummet är så fyllt med strunt, trots att jag har försökt mig på en städning idag...

_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

Den här låten är som gjord för mig att lyssna på och tänka tillbaka ett par tre år.
Det är ju alltid härligt med lite smånostalgi, eller?
Lyssnade dock inte på den här låten då, det är mera nu jag har börjat lyssna mer på den skivan. Himla bra!

The Kooks – I Want You


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0